Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor producten via onze webshop besteld is de levering in de prijs inbegrepen.

Wat is de levertermijn?

Gezien de meeste van onze producten manueel worden geproduceerd of op maat worden gemaakt kan de levertijd variëren, Aries Gardens zal u altijd separaat informeren over de voorziene leverdatum ook als zich hier wijzigingen zouden voordoen.

Wat moet ik doen als de producten beschadigt werden geleverd?

U doet er goed aan de producten onmiddellijk te controleren bij aankomst en foto’s te nemen mocht u beschadigingen vaststellen, stuur ons zeker dezelfde dag nog een mailtje met de foto’s en wat uitleg erbij en dan gaan wij onmiddellijk voor u aan de slag.

Mijn Cortenstaal product wil niet roesten

Het duurt altijd enige tijd, tot zelfs een paar maanden, voor een product in Cortenstaal zijn mooie roestbruine kleur krijgt. U kan dit proces bespoedigen door gebruik te maken van onze Rust Accelerator Bio die u ook in onze webshop kan bestellen.

Ik wil in mijn tuin meerdere accessoires hebben?

Als u van de aankleding van uw tuin een project wil maken kan u ons zeker contacteren en zullen wij u met raad en daad bijstaan over de mogelijkheden.